2012-05-19

Far away..~

Har försökt allt.. tvingat mig till det, men det är inte så enkelt.
Inte alltid lätt att lägga saker bakom sig och blicka framåt.
Finns ofta en känsla som får mig att känna att någonting saknas.
Jag vill inte känna någonting egentligen.. inte längre för att jag vill inte vara ledsen mera.
Kan ta tid att verkligen släppa och inse att det inte längre är värt det,
men samtidigt finns tankarna om att man inte ska ge upp det man verkligen vill ha.
Allting har en mening. Detta var menat. Träffen var menad och det vi hade var menat.
Kanske sätts allt bara på prov nu?
Jag vill inte ha det så här. Jag vill ha dig hos mig igen. Känna din närhet.
Men nu känns det som om du är för långt borta. Så långt borta att du är för svår att nå..
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥