2012-05-14

My Clock from ClockLink is gone?~

Har haft en söt klocka här på bloggen i min högerspalt förut som ni säkert har sett tidigare.
Den är nu helt försvunnen och jag vet inte riktigt varför.
Försökte att kolla upp det genom att gå in på ClockLink's hemsida, men man kom inte fram där.
Anslutningen avbryts om man försöker att gå på den hemsidan. - Det gör det i alla fall för mig.
Det är säkert bara ett serverfel? Jag hoppas att det är det för att jag vill ha tillbaka min
klocka på bloggen, för att den var så Kawaii!~ ; ___ ;
Kommer till att ha denna klockan på bloggen så länge tills den gamla kommer tillbaka,
och gör den inte det så ska jag försöka att hitta en ny.
Är det fler än jag som använder sig utav ClockLink's klockor till sin blogg eller hemsida?
Har ni samma problem som jag? Har eran klocka också försvunnit?

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥