2012-05-24

2012年05月24日 - !~

Vaknade för någon timme sedan. Har kollat mailen och lite sådant sedan dess.
Idag ska jag på möte, 13:30. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra men blir nog
till att njuta av vädret, kanske bada eller sola. Blir till att sola vilket fall som helst,
sådant underbart väder ute idag som alla andra dagar denna veckan. Goodie!~
Igår gick jag en promenad runt lunch. Gick även en runda på kvällen för att jag kände
att jag behövde det. (behövde skaka av mig lite ledsna miner)
Har inte så mycket att skriva om just nu. Men uppdaterar mera senare!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥