2012-05-12

2012年05月12日 - Saturday!~

Godkväll!
Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll. Jag befinner mig just nu hemma hos Zandra.
Vi har inte träffats på ett tag så vi har en hel del att snacka om! ^_^
Har saknat henne så mycket!~
Vi ska snacka, spela och eventuellt kolla på någon film.
Skulle egentligen har umgåtts med en kompis men ja.. det blev tyvärr inte så.
(Vet inte om jag ska skratta eller gråta..)
Men ingen fara, blir en spelkväll istället! Love it!~
Idag råkade jag ha sönder mina lila favorit linser!
Gaaah, så ledsen jag blev!! ; ___ ;
Tur att jag har tre par andra linser till hemma. Ska skaffa mig ett par nya snart ändå,
vilken färg det blir vet jag inte riktigt ännu, men tror att jag ska skaffa mig ett par gråa! ^_^

Sitter just nu och spelar MSA, som jag är så beroende av, som ni redan vet!
Vill visa er min Magician, hon är så söt i sin Sailor Costume!~

Nu ska jag fortsätta att vara "social" mot Zandra. ;)
Vad gör ni denna lördagskvällen?
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥