2012-05-26

2012年05月26日 - !~

Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag. Vaknade vid tio idag, och skulle ha mött upp Linn och
gått ner till sjön för att fika och snacka lite, men tyvärr tillåter inte vädret det.
Först var det tänkt att vi skulle sola, men sen upptäckte vi när vi hade vaknat att 
det inte var solväder. Så vi bestämde oss då för att bara ta en fika vid sjön, 
men då började det regna så vi skippade detFår bli till en annan dag! ^_^

Igår hämtade jag ut min nya iPhone, så nu ska jag sätta mig ner och plocka med den lite.
Fixa med mina kontakter och se om jag kan få mina appar som jag hade på min förra iPhone.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥