2012-09-02

2012年09月02日 - Sunday!~

Moshi moshi!~

Vill först bara be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på hela helgen, och det beror på att
mitt Internet inte har fungerat sedan i fredags morgon. Men det gör inte så mycket, 
jag kände för att ta en lugn helg ifrån bloggen, det sociala och Internet över huvudtaget. 
Jag har bara velat ta det lugnt och umgås med min familj. 
Det är nämligen så att vi hade en tung dag i fredags.
Vi var på våran morbrors begravning och det har känts jobbigt hela helgen.
Jag hoppas att ni har haft en bra helg i alla fall!~

Min klädsel på morbrors begravning;

Var självklart osminkad på begravningen för att det går inte gråta om man bär smink ; __ ;
Nu ser ni också resultatet av färgningen jag gjorde i torsdags kväll! 

~ Vila i frid - Sonny-Boy Karlsson ~
I sorgen finns glädjen för allt som du gav av kärlek
och omsorg till dem du höll av.
Redo till att hjälpa glad i ditt sinne är du oss alla
i käraste minne "alltid oavsett"

Igår var vi hemma hos Papi och hälsade på en runda på fika och lite allmänt snack.
På kvällen umgicks jag med David, Angelica och Mikael. Jag var hemma ganska sent och
gjorde mig i ordning för sängen direkt när jag kom hem och det fanns inget annat att göra
än att kolla på Family guy för att Internet fungerade fortfarande inte. Så himla drygt! -__-'
Jag ville ju chatta med "W" och några andra roliga typer. Men inte kunde jag det.
Kunde inte sova för den delen heller igår kväll, så tur att det finns chatt-appar till iPhone så jag
kunde chatta med "W" där istället!~ 
Idag har jag umgåtts med Lindha, passade på att låna hennes skrivare för att jag skulle skriva
ut ett par papper som jag ska ta med mig på Onsdag. Jag har nämligen glömt att berätta för 
er att jag har fått lite jobb och jag ser så mycket fram emot det. 
Det blir två tillfällen, tidiga mornar.
Jag älskar rutiner! Något att vakna upp till, se fram emot och utföra! ^_^
Nu ska jag ha en myskväll med ansiktsmask och Tv-spel!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. Sv: Tack sötnöt!! Den är en present ifrån Jenny när hon var på inköpsresa i Kina! Har en likadan i svart, älskar dom :D

    Hoppas du är okej <3

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥