2012-09-17

2012年09月17日 - !~

Godmorgon Cuties!~
Jag vaknade för en timme sedan och har precis ätit frukost. Sitter just nu och chattar med lite folk.
Nu är det måndag och en ny vecka. Denna veckan har jag inte så mycket planerat, lite drygt.
I morgon ska jag på möte i Kallinge, ska gå in dit så jag har tänkt övernatta hemma hos Zandra i natt
så att jag får lite extra sömn i natt innan jag ska upp och traska in till Kallinge.
Just nu är Zandra på jobbet så hon skulle höra av sig till mig när hon har slutat! ^_^
Tills dess så ska jag bara plocka lite här hemma, fixa en liten sak och spela en runda.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥