2012-09-24

World of Warcraft: Mists of Pandaria Release~

Nu är det inte många timmar kvar tills det nya expansionspaketet Mists of Pandaria släpps!
I morgon den 25 September så kommer man till att får tillgång till det (några får tag i det nu inatt).
Jag slår vad om att många kommer till att skolka ifrån skolor och sjukanmäla sig ifrån jobben. ^_-
Jag själv har längtat efter detta och ser fram emot detta expansionspaketet men jag kommer 
till att vänta lite med att köpa det för att jag har lite annat som går före på min inköpslista. Haha~

Vilka kommer/ska spela? Kommer ni till att köra som Pandaren?

Köp spelet >>|här|<<
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥