2012-09-04

2012年09月04日 - Tuesday!~

Moshi moshi!~

Kom hem för ett par timmar sedan och har inte hunnit blogga sedan dess.
Jag tog tag i städningen och disken så fort jag kom hem.
Plockade även fram två Outfits ifrån garderoben iför morgondagen. Så nu har jag det fixat.
Kom nästan precis ut ifrån duschen och har nu påbörjat ett nagel-projekt och jag hoppas
att jag hinner klart med det ikväll innan jag ska sova.
Det är helt ofattbart hur mycket jag hunnit med idag. Har hunnit med mer än vad jag brukar
och vad jag trodde att jag skulle hinna med och det känns riktigt bra!~
Nu ska jag fortsätta med naglarna innan det är dags för sängen. 
Ska upp vid fyra och börjar jobba klockan 05:30 ^_-
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥