2012-09-24

2012年09月24日 - Little about this day~

Var på möte i förmiddags som sagt, efter mötet mötte jag upp Lindha hemma hos henne.
Gick och hämtade Leila på dagis och drog sedan ner till stan.
Vi skulle göra lite ärenden på Arbetsförmedlingen. Sen var vi inom Willy:s och handlade lunch.
Jag följde med Lindha hem en runda och åt min lunch där, fikade lite, pratade och så. ^_^
Har varit hemma en tag nu. Har tillbringat kvällen framför datorn och Internet-shoppat 
lite småsaker. Jag ska fortsätta min kväll hemma framför datorn och har tänkt spela lite
innan jag ska krypa ner och slå på en film.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥