2012-09-09

2012年09月09日 - Update!~

Moshi moshi!~

Kom precis hem. Har varit på bio med Lotta. Vi såg Hamilton 2: Men inte om det gäller din dotter.
Tycker att filmen var riktigt bra och spännande. Jag har tyvärr inte sett den första filmen 
men jag ska ta och göra det. I vanliga fall så brukar jag inte gilla svenska filmer, 
men denna var helt okej.

Innan bion umgicks jag med Zandra. Jag gick hem till henne när jag kom till Ronneby i förmiddags.
Vi kollade på en film och åt popcorn.Vi kollade då på Urban Legends Bloody Mary (2005).
När filmen var slut så spelade jag Breath of Fire IV innan Lotta kom och hämtade mig. ^_^
Som ni redan vet så tog jag tåget in till Karlshamn igår mitt på dagen.

Min bror Daniel fyllde 29 år. Daniel's flickväns föräldrar, moster och bror kom över på fika och
för att fira honom och även lämna förlovningspresent till honom och Fii för de förlovade sig när
de var på Mallorca.
På kvällen hade vi en fest, det kom ett par goda vänner till Daniel och FiiVi hade super trevligt.
Lärde känna många nya personer som jag delade intressen med. Riktigt kul.^_^
Det är inte ofta jag stöter på människor som jag delar intressen med och som tycker om samma saker
som jag själv tycker om. Jag fick till och med vara "Stylist" igår kväll.
Jag fixade Fii's hår, hon ville ha en inbakad fläta i luggen och resten av håret lockat.
Det var första gången i mitt liv som jag provade på att göra en inbakad fläta. Haha~ ^_-
Blev nöjd med resultatet om jag får lov att säga det.
Fixade även en Gyaru-o inspirerad frisyr på Pontus och han blev himla fin i det. Nöjd blev han också!
Jag och Pontus~
Runt tolv gick vi alla ut på det nyöppnade stället Effekt som är det gamla Compagniet.
Stället består av en övervåning och en undervåning.
På övervåningen är det en Pub och undervåningen är en Nattklubb.
Hela stället är fräscht och riktigt trevligt. Jag ska absolut besöka stället flera gånger.
Har länge funderat på att flytta till Karlshamn och nu vill jag flytta dit ännu mer.
I Karlshamn finns mycket mer än vad vi har här i lilla Ronneby.
Karlshamns miljö och möjligheter är mer anpassat för min personlighet och jag känner mig
så hemma där, trivs riktigt mycket. Dock kan jag inte bestämma mig för vilken stad jag gillar 
mest av Karlshamn och Växjö. Riktigt trevliga städer båda två!~


Nu ska lilla jag krypa ner i min säng och kolla serier.
Har saknat min säng inatt. Sov på soffan hemma hos Daniel så det ska bli så skönt att krypa ner.
Sen blev det en hel del dans på dansgolvet inatt så jag har träningsvärk i hela kroppen.
Godnatt och sov så gott. Vi hörs mera i morgon! ^_^
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥