2012-09-24

2012年09月24日 - Monday!~

God morgon på er Cutiepie's!~

Nu är det dags för en ny dag och en ny vecka med massa möjligheter! ^_-
Jag vaknade för en halvtimme sedan och sitter just nu och äter lite frukost.
Hade lite svårt för att sova inatt för att grannarna inte kan visa hänsyn och respekt..
Om någon timme så ska jag gå ner till stan och gå på ett möte, efter mötet så har jag inget planerat
så jag får helt enkelt se vad denna dagen har att erbjuda. Jag längtar till helgen alla redan för att
då har jag saker planerat och det är lite dåligt med planerade saker att göra nu mitt i veckan
(i alla fall denna veckan då det är slut på månaden).
Igår klickade jag hem en riktigt snygg Jumpsuit!~ ^_^
Jag längtar tills den kommer på posten och hoppas att den gör det innan fredag.
Nu ska jag spela lite innan jag ska göra mig i ordning inför mötet. Vi hörs senare!
Chu~

Idag är det min Mammas födelsedag. Hon skulle ha fyllt 52 år
Hoppas hon får en fin födelsedag där uppe i himlen.~ 

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥