2012-09-12

2012年09月12日 - Wednesday!~

Moshi moshi!~

Först vill jag bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen utav bloggen, 
jag vet att den har varit sämst!
Dagen igår början klockan fyra på morgonen, skulle till Lyckeby och jobba halv sex.
Jobbet gick bra och jag var hemma i Ronneby vid elva igen.
Gjorde lunch, städade och inväntade tiden när jag kom hem.
Zandra slutade jobbet runt tre så jag packade ner min laptop och gick hem till henne.
Så här har jag suttit sedan igår eftermiddag. ^_^
Har suttit och spelat i flera timmar, och några timmar till blir det. Geek mood ON! Haha~
Förövrigt så har jag träningsverk i benen och ont i nacken, annars är allt bara bra med mig!
Jag somnade i fåtöljen i en konstig sovställning igår kväll så jag får helt enkelt leva med 
nacken som gör ont ett tag. ^_-
Hade bara tänkt kolla inom här och uppdatera lite så att ni vet att jag lever och vad jag sysslar med
när jag inte uppdaterar. Ni kan följa mig på Instagram @ Nanakikaw om ni vill se uppdateringar
ifrån mig lite oftare.
Chu~
-Jag igår innan jag åkte till jobbet-
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥