2012-09-10

2012年09月10日 - Monday!~

Moshi moshi!~

Jag kom precis hem. Har varit hemma hos Zandra och spelat Breath of Fire IV.
Börjar blir beroende av det spelet! ^_-
Har även umgåtts med Lindha en stund idag. Jag mötte upp henne i stan efter jag hade varit på
mitt möte och varit på Försäkringskassan i förmiddags. Jag följde med henne hem ett par timmar
på en kopp kaffe medan jag väntade på att Zandra skulle sluta jobbet.
Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Måste snart lägga mig och sova för att jag ska upp
klockan 04:00 igen och göra mig reda för jobb i Lyckeby. ^_^
Chu~




Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥