2012-09-26

2012年09月26日 - Wednesday!

Hello!~

Tycker att dagarna bara drar iväg, det är redan torsdag i morgon. Vill ha fredag nu! ^_^
Igår var jag med Zandra, hon köpte det nya Mists of Pandaria (MOP) igår och jag vill så hemskt gärna
prova att spela som Panda. Det var kul och nu är jag ännu mer sugen på att skaffa det fort. Haha~
Jag sov hemma hos Zandra inatt för att det blev sent igår efter vi hade spelat och kollat på en film.
Lillebror Timmie kom hem till mig idag, vi spelade lite Grand Fantasia (inget ovanligt). ^_-
Vi gick även hem till Lindha för att hon ville träffa Timmie lite också innan han skulle hem vid sju.
Nu kom jag precis hem ifrån Lindha's. Blev kvar där lite längre än vad jag hade tänkt.
Fastnade framför Tv:n hemma hos henne och kollade på dokumentärer.
De bjöd även på mat så det tackar jag för, så gulligt. ^_^
Kände att jag flera gånger höll på att somna på soffan hemma hos Lindha så jag har tänkt krypa ner
nu och slå på en film. Ha en fortsatt fin kväll och sov sött sen när ni väl ska sova så hörs vi i morgon!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥