2012-09-07

2012年09月07日 - Friday!~

Moshi moshi!~

Nu är jag tillbaka igen. Åkte till "W" i Växjö i Onsdags.
Vi hade jätte kul hela dagen och jag fick även träffa hans vänner.
Han är verkligen helmysig och rolig! ^_^
Jag kom hem till Ronneby igår, gick inom Lindha's igår när jag hade anlänt i Ronneby.
Var hemma ganska sent så jag brydde mig inte så mycket om att blogga och jag var så
trött efter resandet. Jag är inte så van vid att resa längre, dock tyckte jag att 
resan hem gick snabbare.
Men så upplever man det alltid kanske? ^_-
Jag fick åka hem tidigare än vad det var tänkt att jag skulle göra på grund av lite olika anledningar.
Men jag hoppas att jag får träffa "W" snart igen och att han då kommer till Ronneby.

 - Instagram pics -
 Chu~~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥