2012-09-25

PSY~

Det är riktigt kul att PSY håller på att ta över hela världen med deras låt Gangnam style.
Jag hörde den för fösta gången när den kom ut för mer än två månader sedan och nu är låten
känd över hela världen. Först var den mycket populär i hela Asien och nu har den spridit sig över
hela världen! Och jag blir alltid så glad när jag hör låten. Jag minns när låten kom upp så delade
jag den på Facebook för att jag tyckte att den var bra och då kom det reaktioner ifrån andra
som undrade "Vad är detta för skit?" men nu ett par månader efter så lyssnar de på låten som de
tyckte var skit och sjunger efter i låten.
Ganska kul faktiskt. Haha~ ^_^
Jag har alltid lyssnat på K-pop, J-pop och annan musik ifrån Asien och jag tycker att det är kul att
fler öppnar upp ögonen för denna slags musiken och tycker att den är bra.
I Asien så satsar de verkligen pengar på sina artister som de inte alltid gör här i Sverige.

Asians rocks!!~ ^_- 

Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. Oh I love Gangnam Style, the music is
    very catchy~ But I think that sooner or
    later PSY madness will end~...

    Anyway great blog! Follow~♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Love Gangnam Style too~
      Yeah, I think so also.

      Thank you so so much!!~♥

      Radera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥