2012-09-28

2012年09月28日 - Friday I'm In Love~

God morgon Cutiepies!~
Nu är det äntligen fredag! ^_^ Idag ska jag på ett möte klockan ett i Kallinge, får se vad det blir idag.
Sen ska jag göra ett ärende på stan och kolla om min nya Jumpsuit har kommit på posten, hoppas hoppas!
Ikväll väntas Pizza och fest med mina vänner, Awesome!~
Denna dagen började perfekt, äter godaste frukosten och såg att Seike ifrån bandet Seremedy
gillade en bild på min Instagram, waaaah!~ \(^O^)/
Riktigt roligt när någon man ser upp till gillar något på ens sida eller lämnar spår efter sig.
Nu ska jag äta upp min frukost och klä på mig. Uppdaterar kanske senare idag annars hörs 
vi i morgon, ha en bra dag alla sötnosar!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥