2012-09-03

2012年09月03日 - Goodnight~

Tänkte bara titta inom och säga godnatt till er. Mitt Internet har varit nere idag också ett par timmar
men det drabbade inte mig för att jag har inte varit hemma och inte haft tid att blogga.
Min bror har samma Internet som jag och deras har varit avstängt idag och som många
andras också har varit, såg på Facebook att det är många som har samma problem.
Tycker att det är dåligt av Internet leverantören, så vill de säkert att man ska betala 
full betalning för detNåja, nog om det.
Det funkar en stund nu i alla fall så jag passar på att blogga lite och jag hoppas
att jag kan stream:a min serie jag håller på att kolla på och att Internet inte stänger ner mera ikväll.
Har en hel dag framför mig i morgon med saker jag ska fixa och några samtal att ringa.
Sov så gott!
Chu~
Ni får en bild i repris på mig för att jag har lite dåligt med bilder just nu. Måste ta nya. ^_^
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥