2012-09-21

2012年09月21日 - Friday!~

Moshi moshi!

Jag kom precis hem. Har redan tagit på mig mitt nattlinne och plockat fram kläder till kalaset i morgon.
Dagen idag har varit lugn, har varit hemma hos Lindha och bakat det "sista" inför kalaset som är
i morgon (Vi har bara tårtan kvar som vi ska göra klart någon timme innan kalaset börjar).
Vi gjorde tre plåtar med Kanelbullar idag, yummy!~

Och så en bild på lilla jag idag:
Fick bli en enkel outfit och utan smink för att det inte stod någonting mer än bakning 
på schemat idag.
Nu ska jag uppdatera min iPhone till den nya iOS 6.0, har inte hunnit göra det innan och ni som
har iPhone och inte har uppdaterat ännu så gör det. Det kommer med nya bra funktioner!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥