2012-09-16

2012年09月16日 - Morning!~

Vaknade för ett par timmar sedan. Jag sov hemma hos Zandra inatt, det blev lite ändrade planer igår.
Strax efter mitt inlägg jag la upp igår så pratade jag med Zandra, de hade bestämt sig för att ta
lite att dricka så jag gick hem till henne för att vara social.
Hemma hos Zandra var det en hel del folk när jag kom dit och vi hade trevligt.
Drack lite vin och fick en drink (Sex on the Beach) Yummy~
Blev utgång till Pubben en runda också, det var ovanligt mycket folk ute igår.
Många som var där har man inte sett på länge eller inte sett alls förut.
Pubben stängde vid två och då drog jag och Zandra hem till henne.
Jag ville slippa gå hem själv efter pubben och jag var trött så jag ville sova hemma hos Zandra.
Nu är jag hemma igen.Söndag idag och alla vet vad det betyder. ^_^
Blir en lugn dag hemma hela dagen med film och spel (tror jag).
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥