2012-09-16

HarukaCon - Konvent i Blekinge~

Förra helgen var det ett Konvent i Karlskrona. HarukaCon.
Det är det första vi har här i lilla Blekinge och jag tycker att det är jättekul att vi får hit mera sådant.
Skulle egentligen gå på detta men kunde inte. Min bror Daniel fyllde år förra lördagen då Konventet var.
Så det är synd att jag inte kunde ta mig dit, men jag anser att familjen går först och jag hade redan
lovat Daniel att jag skulle komma på hans fest i Karlshamn.
Hoppas att detta kommer tillbaka nästa år så att man kan gå (det vill säga om jag bor kvar i 
Blekinge då eller inte). Biljetten kostade bara 100 kr dessutom och att tåget är inte så dyrt dit heller,
men hade det kostat mer så hade det varit värt det ändå!
Men tyvärr så krockade det med min brors födelsedags fest i år som sagt.
Får se hur det blir till nästa år!~ ^_^

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥