2012-09-14

2012年09月14日 - Friday!~

Moshi moshi!~

Kom precis hem och har inte varit hemma på hela dagen så det första jag gjorde när jag kom 
hem var att jag tog på mig mitt nattlinne och sminkade av mig. 
Tänkte att det skulle vara skönt att krypa ner direkt nu när jag kom hem och kolla serier 
resten av kvällen innan jag ska sova. ^_^
Dagen började vid 4 i morse, jag vaknade utav att väckarklockan ringde men somnade om i en timme
och steg upp vid fem och gjorde mig i ordning.
Tog bussen ner till tågstationen kvart i sju. Hade tid hos tandläkaren i Karlskrona tio över åtta.
Tandläkarbesöket gick bra och jag blir kallad igen om ett år.
Som de flesta av er redan vet så har jag haft tandställning och blev av med den i December förra året,
så det jag gjorde hos tandläkaren i Karlskrona var en undersökning om hur det ser ut nu och om det
har skett en förändring men det var inga stora förändringar.
På väg hem till Ronneby igen så skickade jag sms till Lindha och väckte henne. ^_^
Jag gick hem till henne på en kopp kaffe. Följde även med henne och hennes kille till Sölvesborg för
lite ärenden och sådant. När vi var tillbaka i Ronneby igen så skulle Lindha posta två paket och
jag själv hade två paket att hämta ut. Haha~ ^_-
Nu i kväll så har vi varit hemma hos Erika, Fanny och Jeanette. Angelica kom också inom en
runda med lilla Gucci.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen med mina små älsklingar och kolla serier.
Vi hörs i morgon och sov gott!
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥