2012-09-23

2012年09月23日 - Sunday!~

Hello!~

Jag kom precis hem ifrån Zandra's, följde med henne hem igår efter kalaset.
Spelade lite Breath of Fire 4 tills det kom lite folk och vi bestämde oss för att dricka lite
och lyssna på musik. Blev ingen utgång igår för att ingen kände för det men till nästa helg 
blir det nog. Ser fram emot det. ^_^
Sov hos Zandra inatt och bestämde mig för att vara med henne en stund idag också innan hon
skulle till jobbet, har spelat BoF4 en stund idag också (börjar bli beroende av det spelet). ^_-
Nu ska jag äta lite sen blir det mys här hemma klädd i min Onepiece resten av dagen!~

Hur har eran helg varit?

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥