2012-09-03

2012年09月03日 - Monday!~

Moshi moshi!~

Hoppas att ni har det bra ni som är i skolan, på jobbet och hemma såklart.
Jag själv är hemma just nu och ska strax gå ner till stan för att utföra lite ärenden.
Hinner nog inte fixa det i morgon så ska fixa det idag istället tänkte jag.
Kanske titta inom Lotta's butik och se om hon jobbar idag. ^_^
Känner mig ganska seg just nu och måste ut och röra på mig, få frisk luft och energi.
Har pratat med fina "W" i telefon en stund nu också. Så söt, haha!
Nu måste jag kila. Hörs senare!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥