2012-09-04

2012年09月04日 - !~

Godmorgon alla Cutiepies!~
Sitter just nu med en kopp honungs vatten och spelar MSA.
Känner mig inte riktigt kry, har inte sovit så bra inatt då jag har fått springa till toaletten 
och kissa konstant, jag är så känslig när jag blir nedkyld. Skulle varit perfekt för mig att bo 
i ett varmare land, när jag får chansen så åker jag direkt, till Japan! ^_^
Men jag är ändå relativt pigg och vaken så jag ska inte klaga.
Ska upp klockan fyra i morgon bitti, så detta klarar jag! ^_-
Ska gå över en runda till Lindha nu på förmiddagen på en kopp kaffe och business, haha~
Blir något ärende på stan också för att det blev inte av igår och Lotta hade stängt i butiken igår
så jag ska gå inom och kika om hon är där idag.
Eftermiddagen blir det städa undan lite här hemma och sedan ta det lugnt och ladda batterierna
för mitt arbetspass i morgon. Yaay!~
Nu ska jag klä mig och påbörja dagen. Ha en bra dag allihopa!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥