2012-08-14

2012年08月14日 - Läser min Blogg på jobbet?~

Godkväll! Hoppas att ni har det fint~
Jag sitter just nu och äter min kvällsmat. Satt och kollade igenom min statistik lite och 
snubblade över en rolig grej.
(Klicka på bilden för förstoring)

Som ni kan se har jag dolt IP-adressen som jag alltid gör i vanliga fall också.
Ni kan också se att det står "Ronneby Kommun" vid IP-adressen, Ronneby är staden som jag bor i.
Så någon som jobbar inom kommunen har varit inne på min blogg under arbetstid! ^_^
Ganska roligt faktiskt. Har hört ett par gånger innan då jag varit ute bland folk så har några 
sagt till mig att de brukar vara inne på min blogg när de är på jobbet, så sött! Haha~

Brukar ni läsa min blogg på arbetstid? Eller under lektionstid för er som går i skolan?


Jag kom faktiskt inte bara in till bloggen för att skriva om detta bara utan att tala om för er
att jag lever och att jag idag inte har haft något speciellt att skriva om.
Var på möte i förmiddags och har bara tagit det lugnt resten utav dagen.
I morgon ska jag hälsa på min gamla praktik plats, ska bli roligt. Var ett tag sedan jag slutade där nu.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥