2012-08-11

「好きっていいなよ」Say "I love you"~

I Oktober i år släpps animen「好きっていいなよ」Say "I love you"!
Jag längtar tills dess för att jag har läst Mangan och tycker att den är så himla bra.
Så nu har jag ännu mera att se fram emot!~  (♥
Berättelsen handlar om relationer, vänskap och tilit.
Det finns en hel del spännande karaktärer i berättelsen. 
En av dem är Mei som ska lära sig att älska och lita på sin pojkvän Yamato.
Berättelsen handlar inte bara om deras förhållande, Mei ska lita på andra också,
och hon får en hel del vänner som har sina egna problem..
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. Lät som en bra anime! Var länge sen jag såg på en men vore sjukt kul! Älskar de som är snyggt gjorda <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar Mangan och bara längtar efter att få se Animen också! ^_^
      Jag älskar också de som är snyggt gjorda.
      Du borde se någon Anime igen om det var så länge sedan.
      Inget man kan leva utan, inte jag iallafall! :D <3

      Radera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥