2012-08-06

2012年08月06日 - Monday!~

Moshi moshi!~

Kom precis hem ifrån min kvällspromenad. Var även inom syster Lindha på en kopp kaffe
och lite allmänt snack, trevligt! ^_^
Bröderna Timmi och Mikael kom också inom, självklart Mikaels flickvän Angelica också.~
Denna dagen har varit ganska lugn. Började dagen med en morgonpromenad och frukost
direkt när jag kom hem. Hoppade in i duschen och satte mig sedan vid datorn. 
Mailade lite företag och sökte jobb. 
Annars har väl dagen bara bestått av det lugna, mys med mina katter och lite spel på min iPhone.
Resten av kvällen ska jag bara spendera framför MapleStory och sedan serier innan jag ska sova.
I morgon ska jag vara barnvakt, roligt! ^_-


Tycker det är tråkigt med personer som har dålig fantasi 
och inte kan hitta på något eget och måste kopiera av andra! >.<' 
Euw! Hands off!!~

Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. Sv: Åh tack!! Va rar du är!! :D Klart du vågar!! Kommer säkert bli så himla himla fint!! Ska du på ConFusion?? :D Vem är det som varit dum? Jag gissar på att någon kopierat ifrån dig? :(

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥