2012-08-13

2012年08月13日 - Monday!~

Alla söta läsare och hoppas att ni har sovit gott!
När jag vaknade låg både Celine och Cherry och sov vid mitt huvud, så mysigt!~ ^_^
Helgen gick fort och nu är det redan måndag igen och en ny vecka.
Blev inte så mycket uppdatering av bloggen under helgen, men jag har haft en bra helg.
Visserligen började den dåligt i fredagskväll, men det är inget jag bryr mig om mera nu,
livet går ju vidare och det finns mycket här i livet att glädjas av och älska.
I helgen har jag umgåtts en hel del med Angelica och Mikael.
I lördags firade Ange och Mikael sin årsdag, grattis till dem!~ \(^O^)/
Angelica hade lagat en god middag som jag också fick smaka och hon gjorde en god
chokladdrink också. Hemmagjord chokladmjölk toppad med hallongrädde.
Vi var ute och gick en runda i lördags och då hittade vi hallon, men vi hittade inte tillräckligt med
hallon för att det skulle räcka till en hel paj. Så Angelica fick den bra idén att vispa ihop
hallonen med grädden. Yummy!~
På kvällen kollade vi på en film. Filmen vi såg heter Hell (2011).
Filmen var inte bra alls, en av de sämsta filmerna man har sett om jag får säga det själv. 
Enligt beskrivningen verkade den bra, men det var den tyvärr inte.
Söndagen spenderade jag med Angelica och med syster Lindha som dök upp med sin man
och hennes chihuahua Micki på förmiddagen. Satt ute vid gräset och pratade en stund.
Efter ett tag körde vi hem till Papi och umgicks lite med dem och väntade på att bröderna
skulle komma hem. De kom hem med massa blåbär som Angelica gjorde en god paj av igår kväll.
Så ni kan tänka er att jag var trött när jag kom hem igår kväll och inte haft någon 
ork och lust till att blogga när jag varit hemma sent på kvällarna? -__-'
Idag ska jag göra ett litet ärende i stan, sen får jag se vad denna dagen har att erbjuda.
Chu~


You and me together = In the next life

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥