2012-08-25

2012年08月25日 - !

Godmorgon! Vaknade utav att Zandra kom in i rummet, har sovit hos henne inatt.
Vi hade en myskväll hemma hos henne igår kväll sen bestämde vi oss lite spontant för
att gå ut (som vanligt) haha~ ^_^
Träffade många trevliga ute och hade jättekul.
"W" ringde mig så pratade med honom en stund också. Yaay! ~(^O^)ノノ
Nu sitter jag och äter frukost, fick bli nudlar. Yummy~

 En tiggande katt ^__^

Nu ska jag kolla lite mail, sen ska vi spela en runda. Vad jag har saknat dessa spelkvällar 
och speldagar med Zandra. Var ett tag sedan vi hade det nu.

Vad ska ni göra idag?
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥