2012-08-07

2012年08月07日 - Tuesday!~

Moshi moshi!~

Hoppas att ni har sovit gott inatt.
Själv var jag uppe klockan två på natten, kunde inte sova så jag satte mig vid Tv:n en stund
med två knäckebröd, jag var hungrig. ^_^ Haha~
La mig i sängen en stund efter och spelade på min iPhone (som vanligt).

Vad brukar ni göra när ni inte kan sova?

Började denna dagen med en promenad och frukost så fort jag kom hem.
Idag ska jag vara barnvakt som sagt. 
Ska gå om någon timme, ska bara göra mig i ordning och så.
Igår kväll innan jag skulle sova kollade jag på en film, Koizora.
(Har skrivit om filmen innan, ni hittar inlägget här!)

Det är en av mina favorit filmer, jag älskar den!
Kan se den om och om igen utan att tröttna för att den är så himla bra.
Man känner sig fängslad av den och känner igen sig själv i den lite.
Mycket bra och jag gråter varje gång, alla som inte har sett den borde se den!
Hiro i filmen är så himla snygg också! ^_- Haha~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥