2012-08-20

2012年08月20日 - Monday!~

Godkväll!
Kom precis hem, har umgåtts lite med Angelica idag.
Vi gick runt sjön med Happy och GucciEn skön och bra runda på en timme.
När vi kom tillbaka åt vi mat, kyckling och ris. Yummy!~
Idag sov jag fram till klockan ett, vaknade utav en konstig dröm som jag 
drömt om och om igen under 2 års tid minst. Drömmer mycket om att jag blir jagad 
och så springer jag in i ett hus, det går inte att låsa dörren så att de som jagar 
mig hinner ifatt mig.. sen vaknar jag! O.o
Konstigt att jag alltid drömmer det. En vän till mig sa att det betyder att man 
ska gifta sig snartDet kommer inte att hända, inte på tio år i alla fallHaha~ ^_-
Idag har jag känt mig trött och seg hela dagen, ska bara fixa lite papper iför ett 
möte jag ska på i morgon. Sen ska jag ta någonting litet att äta.
Resten av kvällen ska jag bara spela och kolla på serier.
Chu~
Happy och Gucci!~ ^_^
Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥