2012-08-15

2012年08月15日 - Wednesday!~

Moshi moshi!~

Kom hem för någon timme sedan. Har umgåtts med Lindha nu ikväll.
Vi drack tea och snackade om allt möjligt. Var även nere en runda på stan och handlade.
Köpte glass och satte oss på torget. Trevligt!~
I förmiddags var jag på Maxi och gjorde ett litet ärende. Umgicks med Zandra en stund också.
Annars har det inte hänt så mycket idag. En lugn onsdag.
Det är "lill-lördag" idag så jag sitter och äter vitlöks bröd just nu,
vitlök är bland det bästa som finns! ^_^
Ska spela en stund nu, sen blir det en film innan jag ska sova så jag vill passa på att 
säga godnatt till er nu mina fina läsare! Hörs i morgon igen!
Chu~
Edit;
Vill också bara säga att jag är så lycklig att jag har de bästa vännerna som finns!
Några försvinner, men ni består alltid! Älskar er!~


Follow Nanaki Kaw  

2 kommentarer:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥