2012-08-17

2012年08月17日 - Friday!~

Moshi moshi!~

Kom precis hem. Har umgåtts med Angelica, vi var och hämtade en ny mobil till henne
sen bjöd hon på middag, lax och potatis. Yummy~
Nu ska jag ta mig en kall dusch, smörja in mig med bodylotion och ta en ansiktsmask.
Sen ska jag spela resten av kvällen. Jag tycker att spela är det bästa som finns att 
göra när man inte mår helt okej. Jag har nämligen känt mig varm och konstig i kroppen
hela dagen idag (började att känna mig konstig i kroppen för ett par dagar sedan)
detta är inget jag brukar ha. Jag vet inte riktigt varför jag mår så här men 
jag hoppas att det är över snart.
Kollar kanske in en runda lite senare, men jag får se.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥