2012-08-19

2012年08月19日 - Sunday!~

Godkväll alla cutiepies!~
Hoppas att ni har haft en bra  helg och en bra dag.
Igår umgicks jag med Zandra, vi skulle sitta hemma och dricka lite.
Men lite spontant så bestämde vi oss för att gå ut till pubben.
Träffade massa trevliga personer ute, träffade bland annat Mattias som jag
inte har träffat på väldigt länge. Så det var en givande kväll igår.
Jag sov hos Zandra inatt så jag slapp gå hem mitt i natten som jag brukar göra,
skönt att variera lite och få vakna upp med personer i närheten. ^_^
Hela morgon gick åt till att dricka "Kanelkaffe" och kolla på när Zandra spelade WoW.
På tal om "Kanelkaffe" så hämtade jag inspirationen av Simon. Så enkelt att man tar lite kanel
och häller i ett kaffefilter tillsammans med kaffe. Riktigt yummy!~

Fick bli lite Instagrambilder ifrån dessa dagarna, vet att jag är dålig på att använda mig
utav kameran just nu, men jag ska försöka förbättra det! ^_^

Idag var det den sista riktiga sommardagen här i Sverige tydligen.
Så tråkigt, ni närmar sig kylan igen. ; __ ;
Det ända jag längtar efter är att bära söta och sköna koftor, sitta i tv-soffan med varm choklad
och det hade absolut inte skadat om man hade någon att mysa med.
(Missförstå mig inte nu, men menar självklart någon seriös att mysa med och spendera
mycket tid med, allt annat räknas bort!)
Hela eftermiddagen gick åt att kolla på Anime, ska fortsätta med det en stund nu.
Sen ska jag nog ta lite pause och spela lite. Ska snacka med "W" i Skype också! ^_^
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥