2012-08-13

2012年08月13日 - Good evening!~

Kom precis hem, eller rätta sagt för en timme sedan.
När jag kom hem tog jag hand om posten sen ställde jag mig i duschen och har nu 
lagt på en ansiktsmask. ^_^
Umgicks med Lindha när jag hade gjort mitt ärende i stan.
Vi drack kaffe, pratade och spelade på våra iPhone's, nördar! Haha! ^_-
De bjöd på Pizza så jag fick lite matkoma, men den satt riktigt fint, mätt och belåten!
Vi var även på Willys och handlade lite också.
Tog några bilder på Lindhas nya katt. Så söt!~

Nyan Nyan~!!
Ska ta mig något gott att dricka nu och sätta mig och pilla med en program jag 
hittade till datorn i morse, kul kul!~
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥