2012-08-28

2012年08月28日 - Tuesday!~

Moshi moshi!~

Zandra gick nyss hem, hon har varit hemma hos mig och testat det nya Guild Wars 2
på sin dator, hennes Internet var lite nersatt så hon ville bara låna mitt för att ladda spelet och så.
Jag gjorde en god nudelwok  på glasnudlar och bjöd henne. Yummy~
Umgicks med Lindha i förmiddags, vi gick en runda på stan och sen kom Zandra och hämtade
mig vid fyra tiden för att vi skulle åka till GameStop och köpa GW2.
Jag vill också ha det men jag får vänta ett tag på att skaffa det, snart släpps ju Mist of Pandaria också! ^_-


Igår uppdaterade jag inte så mycket, för att jag var knappt hemma.
På morgonen så fixade jag lite material och så inför ett inlägg jag ska lägga upp senare.
En review på mina nya linser. Skulle ha lagt upp den här på bloggen igår kväll när jag kom hem
men blev tyvärr inte så, fick jobba en hel del med det inlägget och sen fungerade inte mina
program på datorn. Men har bara lite kvar att fixa på det inlägget så det kommer upp snart! ^_^
Var på stan en runda igår med Zandra. Vi lunchade på Café Contan och Shoppade.
Blev inte så mycket shopping för min del för jag hittade inte så mycket.
Några småsaker fick följa med mig hem. ^_-
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥