2012-08-21

2012年08月21日 - Tuesday!~

Moshi moshi!~

Kom hem för en stund sedan. Har umgåtts med Lindha hela eftermiddagen.
Vi var på stan och åt glass med barnen. Men var inte på stan så länge för att man får inte
vara ifred utan att det kommer fram folk som stör och hotas.. O.o [/]
Följde med hem till Lindha en stund och drack tea, hon hade ett grönt tea hemma som
var jättegott, ska köpa det när jag går och handlar nästa gång.
Var på Maxi i förmiddags och hämtade ut ett paket så nu är jag jätte glad! ^_^
Hade fått brev ifrån skatteverket när jag kom hem så snart får jag min skatteåterbäring. Yaay!~
Ska äta och spela lite MapleStory nu.
Chu~

 Glass på stan~
Lindhas katt Legolas~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Du verkar ha problem som alltid ska spamma min blogg med ditt "Te*"
      provocerar jag dig så mycket din stackare? Att du aldrig kan lära dig att sluta stalka min blogg Susse? ;) GTFO !

      Radera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥