2012-08-30

2012年08月30日 - Thursday!~

Moshi moshi!~

Hoppas att ni har det fint. Själv sitter jag och fixar mina naglar lite nu och lyssnar på musik.
Det regnar ute och det är mysigt att bara sitta här och pyssla om sig själv lite.
Var först tänkt att jag skulle gå ner till stan och utföra ett par ärenden men det blev tyvärr inte så.
Det får vänta tills i morgon. Vill helst inte gå ut i detta vädret för ska gå runt till tre olika ställen
och det finns en risk att jag blir sjuk om jag går ut. Är så känslig mot kylan. ; __ ;
Väntar på att Angelica ska höra av sig, hon ska hjälpa mig och fixa med mitt hår.
Det måste var extra fint nu när jag har en hel dag framför mig i morgon, så jag hoppas att
vädret är bättre i morgon. ^_^
Nu ska jag fixa klart mina naglar och bara invänta tiden lite.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥