2012-08-25

Sci-fi/ Fantasy Cosplay Party~

Nu på fredag är jag bjuden på en födelsedagsfest hos Nina.
Hon har bestämt sig för en maskerad med temat Sci-fi/ Fantasy och det låter super kul! (^O^)/
Först tänkte jag att man skulle kunna vara Star Wars Stormtrooper,
men sen kom jag på att jag ska vara en spelkaraktär för det var också välkommet.
Man ska använda sig utav sin Fantasi! ^_-
Stod mellan dessa tre karaktärerna: Princess Peach ifrån Super Mario, Toad ifrån Super Mario
eller Lei-Fang ifrån Dead or Alive.
Det tog inte lång tid för mig att bestämma mig vilken så jag bestämde mig nu i morse.
Så jag tänkte att ni skulle få gissa vem jag har valt.(?)
Dem som gissar rätt får länk till sin blogg, hemsidafacebook eller vad ni nu har
och vill att jag ska länka till. ^_^
Så bara till att gissa!~
Follow Nanaki Kaw

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det hoppas jag också. :3 Tack så mycket! ^_^

      Radera
  2. Jag tror på Lei-Fang, men Peach skulle vara himla fint ^^

    Sv: Åh så sorgligt!!! Ja alltså, rymden är ju det häftigaste som finns!! Älskar att tänka på hur obegripligt stort det är!! Det liksom.. tar ju aldrig slut! Så himla magiskt!! *.*

    SvaraRadera
  3. Jag tror på Toad ifrån super mario :D

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥