2012-08-23

2012年08月23日 - Thursday!~

Moshi moshi!~

Kom precis in, har börjat min tvätt-tid nu klockan 19:00 och ska tvätta ett par timmar framåt.
Skulle egentligen ha tvättat igår kväll vid denna tiden men jag fick boka om den till idag istället
för att det kom annat i mellan och det hade "läckt ut en läcka" [/]
Men det är bara till att köra på som vanligt och vara nöjd. ^_^
Den största delen av dagen igår spenderade jag med Lindha hemma hos henne.
Vi lagade mat, potatismos och kycklingkorv. Sen kom även Angelica över på kaffe så vi fikade
med en kladdkaka. Kladdkakan smakade pepparkaka! :3
Det är en nyhet som Frödinge har gjort, tror de har gjort en med vaniljsmak också. Yummy!~
När Angelica skulle hem så åkte jag med så jag fick skjuts hem.
Men stannade inte hemma så länge. Jag gick bort till Mikael's garage och umgicks med dem.
Senare på kvällen umgicks vi med Simon och Marona. De bjöd på kaffe och hembakad äppelkaka.
Blev en hel del sötsaker igår, haha~ ^_-
Kom hem sent på natten och la mig i sängen direkt när jag kom hem, därav den låga uppdateringen.
Nu ska jag fixa en kopp med "varma koppen" och vänta tills jag ska gå ner till tvättstugan igen.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥