2012-08-11

2012年08月11日 - !~

Eller ska jag kanske säga God middag?
Det är upp till var och en, men jag säger nog God morgon! ^_^
Har ni sovit gott? Själv låg jag vaken rätt länge och kunde inte sova, men som tur väl
hade Viktor lust att sms:a lite med mig.
Igår mitt på dagen så var jag i stan och fikade med Lotta och gjorde ett litet ärende,
sen på kvällen gick jag över till bror Mikael och kollade på film med honom och AngelicaTrevligt!~
Igår kväll fick jag ytterligare en anledning till att flytta. 
Så hoppas det blir av snart eller om man åker iväg och pluggar ett tag..


~

Förstår inte hur du kan säga att jag är ett svin när du är värre, hur kunde du?
Och varför ljög du för mig!? [/]
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥