2012-08-29

2012年08月29日 - !~

Godmorgon allihopa! Hoppas att ni har sovit gott. Själv hade jag svårt att somna inatt.
Låg vaken till två någon gång. Det var fullmåne i natt och den stod så att det lyste rakt 
in i min lägenhet där jag ligger och sover. Lite läskigt men samtidigt mysigt med månen.
Nu sitter jag och äter frukost och om en liten stund så ska jag dra ner till stan.
Möte på Arbetsförmedlingen klockan tio.
När jag fixade min frukost nu i morse så kom jag på det att jag faktiskt var på Arbetsförmedligen
för exakt ett år sedan också. Då var det ett möte om en skola och vi satt i grupp.
Det var då jag möttes av en is-blå blick och kunde inte låta bli att kontakta denna personen.
Lite nervös var jag, men det gick bra. Haha~
Tiden går så fort. Om bara tiden kunde stanna upp någon gång så man hinner stanna 
och tänka och hinna med om vad som sker. Saknar vissa stunder. 
Mycket kan hända på ett år. Det har jag fått bevisat nu. [/]
Nu måste jag skynda på med frukosten för att jag måste gå snart.
Efter mötet så ska jag hämta ut ett paket för att jag fick en postavi igår.
Tror det är mina Maskerad/ Cosplay-kläder inför festen på fredag!~ ^_^
Chu~
Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. svar: ja de har mkt fint :D man får vara lite försiktig med kvalitén dock, för den kan vara ganska dålig på vissa av deras kläder/accessoarer. Åååh jag med :D men den har varit slut på deras hemsida länge :( hittade den äntligen via Mbok och jag hade tur, den var helt oanvänd av tjejen som sålde den och prislappen satt tom kvar :D

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥