2012-08-16

2012年08月16日 - Thursday!~

Moshi moshi!~

Kom precis hem, har varit ute och gått en liten runda med Lindha.
Vi var även på stan en runda och fikade.
Hela förmiddagen spenderade jag i Kallinge, jag gick dit och det var skönt att röra på sig lite extra.
Kul att träffa bröderna som jag inte träffar så ofta, vi har haft skoj idag.
Varit fint väder idag också. Härligt!~
Hoppas bara att sommaren stanna längre. Känns som om hösten redan är på väg.
Är kallt om kvällarna nu, kände det när jag var ute med Lindha innan.

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥