2012-08-04

2012年08月04日 - Update~

Moshi moshi!~

Har inte uppdaterat de senaste dagarna för att jag inte haft lust riktigt.
Min Morbror gick bort nu i veckan.. och det har tagit hårt på mig.
Känns så overkligt, han var inte så gammal. Känns orättvist. ; ___ ;
Saknar honom så himla mycket. Fast han har det bättre nu.
Nu får han träffa min mamma och morfar igen, de tar säkert hand om varandra nu.
I torsdags solade jag i fyra timmar, känns så skönt att vara brun igen.
Ska bygga på brännan som jag hade den för två eller tre år sedan.


Älskar att jag börjar bli brun! ^_-
Igår umgicks jag med Ange på morgonen och förmiddagen.
På eftermiddagen följde jag med Zandra in till Karlskrona för att vi skulle hämta Mikael
efter han hade slutat jobbet, vi skjutsade honom till optikern.
Var inom Systemet och köpte lite dricka.
Jag, Zandra och Linn fick för oss lite spontant att vi skulle gå ut till pubben.
Hade trevligt, massa roligt och fint folk som dök upp.
Var hemma tjugo över tre på natten/morgonen och kröp till sängs tjugo över fyra.
Idag har jag varit och solat ett par timmar till, tänkte bada lite också men jag tyckte
att det var så kallt i vattnet. Kände att solen inte tog så mycket idag för att det var ett molntäcke
som täckte nästan hela himlen. Men lite färg blev det nog.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska alldeles strax ta något att äta.
Vad som sker resten av dagen vet jag inte. 
Har inte planerat något men får helt enkelt se vad jag hittar på. 
Är sugen på att umgås med någon men alla verkar så självupptagna eller ska de festa.
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥