2012-08-02

Yesterday!~

Blev inte så mycket bloggande igår för jag hade inte tid alls mera igår.
Jag var och solade i tre timmar, efter det följde jag med Angelica till stallet en runda.
På kvällen kollade jag på film med Angelica och Mikael.
Kollade på LOL (2012) som jag kollade på för ett par dagar sedan, tyckte att Angelica skulle se den.
Vi kollade även på Cyberbully (2011), den är så himla bra. Alla borde se den.
En nyttig film med bra budskap om sådant som händer många idag, tyvärrDen måste ses! ^_^
Såg den för första gången hemma hos Pappi, fast såg den aldrig från början då.
När jag kom hem inatt så gick jag och la mig i sängen direkt eftersom jag var så trött,
hade ju spenderat ett par timmar i solen och då kan man bli trött.
Var inte heller på humör på grund av personliga skäl..




Ska spendera ett par timmar i solen idag igen har jag tänkt, 
fast denna gången får jag nog sällskap. ^_^
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥