2012-08-15

Första gången är ett misstag andra gången är ett val!~

Livet går ut på att ge och ta, man ska inte bara ta och inte ge någonting tillbaka.
Jag har på senaste tiden givit all min tid och uppmärksamhet till en person,
men jag har inte fått någonting tillbaka mer är "skit" om jag får lov att säga det.
Jag fanns för denna personen och tyckte om den mycket, men helt plötsligt hugger 
den mig i ryggen. Detta är inte första gången, men jag är en sådan person 
som anser att alla är värda en andra chans men inte mera! Jag är för snäll helt enkelt.
Denna personen anser att det är jag som har varit ett svin och det är jag som har gjort fel.
Men så är inte fallet, denna personen var svinet och svek mig så himla djupt.
Båda gjorde fel men denna personen tog priset!~

Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.
Vill bara säga till er att ni inte ska förlåta en person som har sårat er det första ni gör.
Låt såren läka och avgör sedan vilket som känns bäst.
Kom ihåg att man alltid ska mötas på halva vägen och visa varandra respekt! 
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥