2011-12-08

2011年12月08日 - Hello ~

Vaknade utav att Lotta ringde mig.
Hade nästan glömt att det var idag som vi skulle ses en stund.
Jag steg upp kort efter jag hade lagt på, G märkte knappt att jag gick därifrån, sömntutan ^_^
Satt och drack lite kaffe och snackade med Ewa innan
jag drog ner mot stan för att möta Lotta.
Vi gjorde lite ärenden sen drog vi till Maxi och köpte nått att äta.
Sen kl 13 skulle Lotta öppna butiken och börja jobba, så jag drog hem till Zandra
en stund innan hon skulle jobba hon med =)

Känns konstigt att jag inte har någon sysselsättning eller jobb om dagarna nu,
men min chef ringde innan i alla fall så jag vet ju hur jag ska gå till väga med allt i alla fall.
Har typ "jullov" nu. Lite ledighet är ju skönt när man inte har haft det sedan i September.
Well.. ska duscha nu sen fixa nått att äta. Är hungrig igen, konstigt..
hade ju tappat aptiten nyligen och kunde knappt äta, men nåja.. inget gnäll! ^_^
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥