2011-12-05

2011年12月05日 - Monday! ~

Steg upp tidigt idag. 
Åkte in till Karlskrona för att jag skulle till tandläkaren.
Kändes lite konstigt att man inte skulle till praktiken.
Men de ringer när de behöver. =)
Hade lite svårt att ta mig upp ur sängen i morse för att jag var trött
och jag ville jätte gärna ligga kvar i sängen och mysa med finaste
men var illa tvungen att stiga upp och ta mig in till Karlskrona.
Det gick bra hos tandläkaren. Skönt att tandställningen ska
plockas bort den 20 December! =)
Efter jag hade varit hos tandläkaren unnade jag mig en lunch på Royal Thai!
Yummi ~
Var även inne på Bokia som jag inte har varit inne på åratal känns det som!
Hittade en bok som jag unnade mig, för jag blev nämligen kär i den! ^_^

Jag verkligen älskar att läsa manga serier och jag älskar Twilight 
så fatta vad glad jag blev när jag hittade denna! =)

Jag åkte hem till Ronneby igen med 12 bussen.
Träffade syster Lindha.
Josefine kom så vi gjorde lite ärenden i stan och var även inne på Café Contan.
Lindha hade en visning på lägenheten vid kl. 15.
Efter visningen gick vi hem till Lindha.
Vi spelade Just Dance Wii.
Mosa och en som hette Oliver var också med, hade trevligt. =)

Efter ett tag kände jag mig ganska seg så jag drog hem till Zandra och kollade
på en film med henne, Den otroliga vandringen.
Efter filmen var slut drog jag hem.
Har haft fullt upp idag. En mycket händelserik och rolig dag.
Super nöjd! =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥